Friday 17 June 2011

mcm2 ada...

Salam..td mase kat tmpt tuition, ade beberape perkara yg berlaku..
1st, x pernah dlm sejarah sepjg aku mengajar,stdnt tdo dlm klas aku..tp,sorg budk darjah 3 ni smpt tdo 10 min..hisshh..geram tul aku..
2nd, semase tgh mengajar,sorg stdnt tnye aku, cikgu..bunga pokok pisang bole dimakan ker????cgu sy kata,bunga daun pisang boleh dijadikan ulam dan kerabu...sudah,aku pun x pernah tgk n tau ape itu bunga pokok pisang..hmm..jwb jela..jantung pisang yg dijadikan ulam..samada jantung pisang adalah bunga kpd pokok pisang??x dpt nak dijwb..????..itu jek yg sempat dibgtau..hehe..
3rd, mase nak blk,sorg budak drjah 5 bgtau kat aku,dia nampak sorg student f5 merokok kat dlm toilet..hmm..1 more prob..kalo x caye ckp budak yr 5 tu, x bole gak..budak2 ni takkan nak bohong kan..mmg cr mslh ngan aku budak f5 tuh..siap ko nnt kalo aku dpt tangkap..
finally, the best thing tonite, we got a new tutor..Rafi nama dia..2nd tutor lelaki n melayu kat tmpt keje aku nih..not bad..esk aku akan observe dia mengajar..hrp2 boleh la...okla..itu jek nak kongsi..gudnite...

No comments:

Post a Comment